loading...
Game4PcNew
محمد قاسمی نژاد بازدید : 119 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

ساقی نامه و مغنی نامه شامل اجزای یک منظومه هستند مشتمل بر ابیاتی خطابی در بحر متقارب مثمن مقصور یا محذوف که در آن شاعر با خواستن باده از ساقی و تکلیف سرودن و نواختن به مغنی مکنونات خاطر خود را در باره زندگی فانی و یار و اغیار و ششدری دنیای بی وفا و همچنین نکوهش زاهدان ریاکار بیان میکند.

دکتر محمد جعفر محجوب از فخرالدین اسعد گرگانی صاحب ویس و رامین که دارای یک مثنوی در بحر متقارب نگاشته و البته از میان هم رفته از قدیمی ترین این نوع ادبیات است:

بیــا ساقــــی آن آب آتش فروغ

که از دل برد زنگ و زجان و روغ

مغنی بیــــا و بیــــــار آن سرود

که ریزم زهـر دیده صد زنده رود

نظامی هم دارای ساقی نامه است که ابیات نخستین همیشه با سخن از ساقی شروع میشود

مغنی نامه نظامی جز در سه مورد با نام مغنی که در صدر بیت فخرالدین نیز آمده آغاز میشود که میتوان گفت تقلیدی از فخرالدین اسعد

بعد از نظامی .خسرو دهلوی در آیینه سکندری به تقلید سخن سالارگنجه در پایان هر داستان از منظومه خود ابیاتی خطاب بهه ساقی و مطرب اورده و پس از او خواجوی کرمانی در مثنوی همای و همایون و سپس جامی در سکندرنامه نیز چنین کرده اند.

این نوع  شعر جای خود را کم کم باز کرد مانند تمرنامه هاتفی و شاهنامه قاسمی گنابادی و جهانگیر طالب املی و نسب نامه قطبشاهی فرسی شبدانی و فتح نامه عباسی صادقی افشار و سلیمان و بلقیس زلالی خوانساری و حمله حیدری باذل مشهدی و شاهنامه میرزا محمد علی عارف تهرانی و شهنشاه نامه فتحعلی خان صبای کاشی و بزم وصال میرزا محمد شفیع وصال شیرازی و بسیاری دیگر مثنویاتی از این قبیل که همه در بحر متقارب سروده شده نگاشته اند

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 87 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

با سلام. اسم من محمد هست و این وبلاگ رو تازه راه انداختم . اگر در بازی مشکل داشتید یا بازی خراب بود یا مشکل نرم افزاری داشتید میتونید در انجمن یا تالار گفتمان با من در میون بزارید ولی لطفا قبلش ثبت نام کنید.

در ضمن! به این آدرس فروشگاه من هم بروید :

http://game4pcnew.mizbanshop.com/

با تشکر.

محمد قاسمی نژاد بازدید : 69 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (1)
همانطور که مطلع هستید، عنوان Mortal Kombat X در شب گذشته به طور رسمی برای پلتفرم های PC / Xbox one / Xbox 360 / Play Station 4 / Play Station 3 معرفی شد و همچنین در ادامه نیز یک تریلر سینماتیک از بازی منتشر شد. اما توسعه دهندگان قصد دارند چه داستانی را برای این نسخه در نظر بگیرند ؟!
بی شک با معرفی این بازی، بسیاری از گیمر ها مشتاق این بودند که در این نسخه شاهد چه داستانی هستند؟! در همین راستا آقای Ed Boon خالق این سری بازی ، به این پرسش های بحث برانگیز پاسخ هایی را ارائه داده است. او در توییتر شخصی خود با برخی از گیمر ها گفت و گو هایی داشتند که در این زیر می توانید ترجمه آن ها را مشاهده کنید :
محمد قاسمی نژاد بازدید : 156 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

اتفاقی که حیرت جهانیان را برانگیخت

اخبار علمی | اتفاقی که حیرت جهانیان را برانگیخت چندی پیش در منطقه فینیکس واقع در آریزونا در کشور آمریکا، کشاورزی بنام دیوید هادسون به ماده ی سفید رنگی که در سرتاسر زمینهای زراعی اش گسترده بود مشکوک شد و مقداری از آنرا به آزمایشگاههای معتبر سپرد تا به او بگویند که این ماده سفید رنگ متشکل از چه مواد اولیه ای است. اما در عین ناباوری، پاسخ آزمایشگاه این بود:You Have Pure Nothing یعنی شما یک ماده ای دردست دارید که خالصاً هیچ چیز مشخصی که در جدول عناصر تعریف شده باشد در آن به چشم نمی خورد!
 

اما پس از چندی یک آزمایشگاه روسی به روش آزمایش آمریکاییها شک کرد و روش جدیدی را برای آنالیز این ماده ی عجیب پیش رو گذاشت که صحیح تر بود و بلاخره پرده ی جادویی کنار رفت و عنصر تشکیل دهنده رخ نمود.

بقیه در ادامه مطلب.......

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 135 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

 

سلام 

یه چرخی تو نت داشتم میزدم دیدم تو یه سایتی پر بازدید ترین مطالبش رو لیست کرده 

دیدم یکم فک کردم 

گفتم این قضیه هنوزم تازس 

یاد اوریشم بد نیست 

ایم مطلب هم خیلی سرو صدا کرد

بقیه در ادامه مطلب ......

محمد قاسمی نژاد بازدید : 143 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

ماههای میلادی

دانستنی ها | ماههای میلادی

  بشر از ابتدای زندگی خود با مشاهده تغییرات آب و هوایی در طول زمان و تکرار پی در پی آن تصمیم گرفت که واحدهای زمانی را بر اساس همین تغییرات بنا کند تا برای ثبت و نشانه گذاری زمان به واحد ویژه و همگانی ای استناد کند.
بقیه در ادامه مطلب ......
 
محمد قاسمی نژاد بازدید : 123 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

همه چیز در مورد رنگ سال 2013

مد و لباس | همه چیز در مورد رنگ سال 2013 شاید بد نباشد یک تغیر کوچک در زندگیتان ایجاد کنید تغییری که حال شما را بهتر کند و به زندگیتان حس و حال تازه ای بدهد، یک تغییر رنگی، چه بهتر که رنگ سال را به زندگیتان وارد کنید.
 

چه در لباسها و چه در خانه تان می توانید زمردی را وارد کنید و از آن تاثیرات مثبت بگیرید.

همه چیز در مورد رنگ سال 2013

بقیه در ادامه مطلب ......

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 139 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

همه چیز در مورد جن

ماورای طبیعت | همه چیز در مورد جن اینکه وجود داره رو کسی نمیتونه انکار کنه. هم علمی اثبات شده هم تو کتاب آسمانی ما مسلمونا اومده. اما اینکه چقدر میتونه واسه آدمیزاد خطرناک باشه رو باید بدونیم ...
 

۱- جن جانوریست دارای شعور و فیزیکی غیر ارگانیک که از لحاظ شان وجودی از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یاjinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که پوشیده شده و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.

بقیه در ادامه مطلب .......

محمد قاسمی نژاد بازدید : 118 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

اسرار مثلث برمودا

ماورای طبیعت | اسرار مثلث برمودا والا واسه خودمم جالب بود بدونم این مثلث برمودا چیه و چجوریه و وقتی فهمیدم خیلی هم شکل مثلث نیست تعجب کردم . اینکه این همه وسعت داره و اینکه هنوز کاملا کشف نشده و هنوز هم ...
 

بله هنوز هم نتونستن مشکلش رو حل کنن . من فقط چند مدل اطلاعات قدیمی و جدید داشتم که جمع کردم همه رو اینجا . امیدوارم مفید باشه .....

 بقیه در ادامه مطلب .......

محمد قاسمی نژاد بازدید : 136 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

مرغی که پس از سر بریدن به زندگی ادامه داد!

عجیب و غریب | مرغی که پس از سر بریدن به زندگی ادامه داد! در اکتبر سال 1945 خانم أولسون همسر یک مزرعه دار اهل کلورادو سر مرغی را برای تهیه غذا برید. پس از این کار مرغ از جا برخاست و معلوم شد که برش سر ناقص صورت گرفته است. البته از ظاهر سر فقط یک گوش باقیمانده بود ولی بخش های اصلی مغز و نخاع فعال و سالم مانده بودند.
 

بقیه در ادامه مطلب .....

محمد قاسمی نژاد بازدید : 124 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

پ نه پ

طنز و کاریکاتور | پ نه پ (سری اول) رفتم مغازه میگم آقا مرگ موش میخوام، میگه برای موش های خونتون میخواین، پ نه پ میخوایم بریزیم تو خورشتمون خوش رنگ شه!
 

- رفتیم بلیط کانادا بگیریم، زنه میگه سیاحتیه؟ میگم پـــ نه پــــــ زیارتیه میخوام برم امامزاده سید ریچارد!

 

بقیه در ادامه مطلب .....

محمد قاسمی نژاد بازدید : 125 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

وصیت نامه عجیب حسین پناهی

اجتماعی | وصیت نامه عجیب حسین پناهی روی تابوت و کفن من بنویسید: این عاقبت کسی است که زگهواره تا گور دانش بجست
 

قبر مرا نیم متر کمتر عمیق کنید تا پنجاه سانت به خدا نزدیکتر باشم.

بقیه در ادامه مطلب ......

محمد قاسمی نژاد بازدید : 64 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

معمای انیشتین

تست هوش | معمای انیشتین گفتنی است آلبرت انیشتین این معما را در قرن نوزدهم میلادی نوشت. به گفته وی تنها 2 درصد از مردم جهان می توانند این معما را حل کنند و 98 درصد بقیه از عهده ی حل این مسئله بر نمی آیند. اگر شما خود را جزو همان 2 درصد افراد باهوش دنیا میدانید، پس این گوی و این میدان!
بقیه در ادامه مطلب........
محمد قاسمی نژاد بازدید : 84 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Painkiller Hell and Damnation عنوان یک بازی تخیلی اکشن است که هم اکنون آماده دریافت است. راستی سوال است که چرا ناشران بازی های چند رسانه ای بیش از قبل به سمت و سوی بازی های تخیلی روی آورده اند و سوال اصلی آن است که آیا مخاطبان اینگونه بازی ها در حال افزایش است یا اینکه به دنبال راهی برای گسترش ژانر چنین بازی هایی در میان گیمر ها هستند. Painkiller Hell and Damnation را شاید بتواند بت نسخه ی اول آن مقایسه کرد.چنانچه نسخه ی اول این بازی را انجام داده باشید ، حتما از احساس خود برای ما بگویید. خاطراتی پر از ترس و وحشت با یک ژانر اکسن دیوانه وار بود.

 

Painkiller Hell and Damnation-SKIDROW | 4.3 GB

 

Painkiller Hell and Damnation 
دانلود بازی Painkiller Hell and Damnation برای PC

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 63 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی بسیار زیبا و تخیلی Sine Mora که در استودیو بازیسازی Digital Reality ساخته شده و سپس کمپانی Kalypso Media Digital آن را برای PC در سال ۲۰۱۲ منتشر نموده است ، شباهت بسیار زیادی این بازی به Platypus باعث شده که بسیاری از کارشناسان این بازی را نسخه جدیدی از بازی فوق الذکر در نظر بگیرند زیرا آیتم ها ، طراحی ها ، گیم پلی و بسیاری از المان های داخل بازی بسیار شبیه به بازی است ، استفاده از یک طراحی گرافیکی جدید و نوآورانه شاید یکی از دلایل متفاوت شدن این بازی با سبک های مشابه خود است ،در این بازی دشمنانی از طریق حملات هوایی سرزمین شما را مورد تهدید قرار داده اند و شما در حالیکه هدایت یک سفینه جنگی کوچک را در دست دارید، باید به دفاع از سرزمین خود در برابر هجوم بیگانگان بپردازیددر طول بازی شما می توانید قدرت ups خود را با کسب امتیاز های بیشتر بالا ببرید و مراحل بازی را پشت سر گذارید.

 

Sine Mora-SKIDROW | 850 MB

 

Sine Mora دانلود بازی Sine Mora
 برای PC

 

 

 

 
محمد قاسمی نژاد بازدید : 63 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

۰۰۷Legends بازی اکشن اول شخص و مخفی کاری است. داستان بازی را آقای Bruce Feirstein (یکی از نویسندگان مشهور سری فیلمها و بازیهای ۰۰۷) نوشته است. این عنوان روایتی فراگیر از ۵ فیلم کلاسیک سری و همچنین آخرین فیلم این سری (Skyfall) است که همزمان با بازی منتشر می شود.
در این بازی از چهره و صدای جیمز باند چند سال اخیر یعنی Daniel Craig استفاده شده است. وجود داستانهای قدیمی ماموران ۰۰۷ در کنار عنوان جدید حال و هوایی مدرن و نوستالوژیک ایجاد کرده است. اما مانند اکثر بازی هایی که از روی فیلم های سینمایی ساخته می شوند و باید در روز اکران فیلم عرضه شوند طراحی های محیطی بازی آنچنان جالب نیستند و عجله در طراحی های بازی مشهود است. اما با این حال باز هم هیجانات ماموریت های جیمز می تواند برای بسیاری جذاب باشد.


۰۰۷Legends-FLT | 9.14 GB

 

007 cover دانلود بازی 
007Legends برای PC

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 62 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army را شرکت Rebellion برای کامپیوتر های خانگی ساخته است.این بازی در مورد جنگ جهانی دوم می باشد ولی با این تفاوت که در این بازی ارتش هیتلر، نازی ها تبدیل به زامبی شده اند.در پایان جنگ جهانی، هیتلر که در آستانه شکست خود را میبینید نازی های وفادار به خود را که بر اثر آزمایشات شیمیایی تبدیل به زامبی شده اند را برای نابودی کل اروپا آزاد میکند. شما در نقش یک تک تیرانداز با نام Karl Fairburne باید این زامبی ها رو از بین ببرید.

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army-FLT | 3.2 GB

 

Sniper Elite Nazi Zombie Army 
دانلود بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army برای PC

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 59 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Tomb Raider – لارای جوان در کشتی “استقامت” به سمت اولین ماجراجویی زندگی اش سفر می کند. مقصد، جزیره ای است در نزدیکی سواحل کشور ژاپن که مکان مناسبی برای یک گردش باستان شناسی به نظر می رسد. اما ناگهان مقصد تغییر می کند! طوفانی سهمگین باعث متلاشی شدن کشتی می شود و امواج دریا لارای نگون بخت را به ساحل جزیره ای ناشناخته می رسانند. او وحشت زده و زخمی در محیطی خطرناک به دام می افتد و باید برای نجات جانش و مخفی ماندن از چشم ساکنین وحشی جزیره دست به کارهای نا متعارفی بزند.این قصه کلی پنجمین بازی از مجموعه توم ریدر است که توسط کریستال داینامیکس ساخته می شود. در چند سال اخیر همواره شاهد علاقه مفرط سازندگان برای ایجاد تحول در این فرانچایز پرطرفدار بوده ایم. سال ۲۰۱۰ بود که “لارا کرافت و نگهبان روشنایی” منتشر شد و مورد استقبال اهالی بازی قرار گرفت. اما گویا سازنده ها از اثر خود راضی نبودند و بلافاصله شروع به ساخت بازی دیگری از مجموعه توم ریدر با درون مایه ای کاملا متفاوت نمودند. طبق گفته آنها، بیشتر افراد مشغول روی پروژه ی ساخت این بازی، تجربه حضور در عناوین قبلی توم ریدر را دارند و تمام تلاش تیم سازنده، روی ایجاد حس اضطراب ناشی از خطرات محیطی و انگیزه تلاش برای بقا متمرکز شده است.

 

Tomb Raider-SKIDROW | 10 GB

نسخه کم حجم BlackBox با حجم ۶٫۷ گیگابایت به پست افزوده شد

آپدیت ۱٫۰٫۷۱۸٫۴ به پست افزوده شد

 

Tomb Raider PC 
دانلود بازی Tomb Raider برای PC

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 58 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Sniper محبوبیت این کلمه به ظاهر ساده به قدری زیاد است که همه ساله تمامی عناوین اول شخص شوتر بزرگ سعی می کنند تا حداقل یکی از مراحل خود را به این بخش اختصاص دهند. لذت این تجربه به قدری بالاست که در دو سال پیش عنوانی با نام Sniper: Ghost Warrior عرضه شد که تمام توجه خود را بر روی یک تجربه تک تیرانداز قرار داده بود. عنوانی که هر چند معایب بسیار فراوانی داشت اما توانست ۲ میلیون نسخه بفروشد. این موفقیت ها باعث سرآغازی برای ساخت قسمت دوم شد. اما این بار City Interactive آمده تا با جبران اشتباهات گذشته جدا از فروش بالا ، خاطره ای خوب از لحاظ نمرات هم به جای بگذارد. با وعده یک داستان حماسه ای و به نگارش در آمده توسط برترین نویسندگان Sniper Ghost warrior 2 آمده تا در این بخش یک روایت سینمایی و جذاب را ارایه دهد. البته این وعده هست که استدیوی City Interactive داشته و برای عنوانی که قسمت اول یکی از بدترین داستان سرایی  را داشته امری جسورانه به نظر می رسد.

|برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی، نسخه FLT بازی|

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

sniper ghost warrior 2 cover small دانلود 
بازی Sniper Ghost Warrior 2 برای PC

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 74 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

همه چیز از سال ۲۰۰۹ شروع شد، وقتی که مجله ی گیم اینفورمر طی یک شایعه اعلام کرد که شماره ی بعدی سری DMC توسط استودیوی نینجا تئوری ساخته خواهد شد و تا سال ۲۰۱۲ از آن خبری نخواهد بود. مثل تمام شایعات دنیای بازی های رایانه ای، این شایعه هم درست از آب درآمد و در “توکیو گیم شو” سال ۲۰۱۰ بازی به طور رسمی معرفی شد. بلافاصله بعد از معرفی بازی و انتشار اولین تریلر، موج اعتراض و تنفر به سمت کپکام و نینجا تئوری سرازیر شد. دانته ای که نینجا تئوری به نمایش گذاشته بود کاملا با آنچه همه ی طرفداران در ذهن داشتند متفاوت بود. موی سیاه و رفتار غربی دانته او را از ریشه هایش دور ساخته بود. بعد از نمایشگاه توکیو هیچ خبری از بازی به بیرون درز نکرد. تا اینکه در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۱ تریلر دیگری از بازی منتشر شد. چیزی که در تریلرها بیشتر از همه به چشم می آمد، تلاش نینجا تئوری برای بدست آوردن دل طرفداران بود.  بازگشت مو های سفید دانته(البته فقط در حالت Devil Trigger) به طور مختصر آتش خشم طرفداران را فرو نشاند، اما نینجا تئوری می دانست برای تثبیت جایگاه بازی اش میان طرفداران به چیزهای بیشتری نیاز دارد. بعد از نمایشگاه E3 تقریبا تمام تریلر ها به نوعی خبر از وجود روح سری DMC در این بازی را می دادند. ماموریت های مخفی، بازگشت حرکات قدیمی دانته و … خبر از تلاش نینجا تئوری برای نزدیک کردن این بازی به سری DMC می داد. این تلاش همچنان ادامه دارد، به طوریکه در آخرین اطلاعات منتشر شده از بازی در همایش Captivate شاهد منتشر شدن اطلاعات بیش تر و تریلر های  DMCگونه تر از طرف نینجا تئوری بوده ایم.

 

DmC Devil may Cry-RELOADED | 8.4 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

DmC Devil may Cry دانلود 
بازی DmC Devil May Cry برای PC

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 65 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

در این نسل دیگر ترس معنی ندارد. درست است که اکثر سازندگان ادعا می کنند که IPهایشان ریشه در ترس دارند، اما این دروغی بیش نیست. Resident Evil 6 که Capcom ادعای ترسناک بودن و پایبند بودن به سبک Survival Horror آن را می کرد، بعد از عرضه دوباره با همان بازی اکشنی روبرو شدیم که بیش از پیش از ریشه اش دور شد. اما در این بین، شاید بازی های انگشت شماری وجود داشتند که همچنان ریشه در خاک ترس دارند و Dead Space هم از این قاعده مستثنی نیست. درست است که نسخه سوم تا حدودی نسبت به قسمت های قبل به سبک اکشن روی آورده، اما هنوز ترس جزو ترکیبات اصلی آن است.زمانی که Dead Space در سال ۲۰۰۸ توسط EA ساخته و عرضه شد، با عنوانی روبرو شدیم که مطابق با فرمول ترس بنیانگذاری شده بود. محیطی با اتمسفر تاریک، دیوارهایی رنگین از خون و جسدهای بی جان نصفه و نیمه همگی جزو این فرمول محسوب می شدند. اما مهم ترین قسمت این فرمول همان فضای مرده و بی جاذبه بود. قهرمان این فضا، مهندسی به نام آیزک کلارک (Isaac Clarke) بود که به دلیل قطع ارتباط رادیویی سفینه USG Ishimura با گروهی وارد این فضا شد. او در ادامه با موجوداتی عجیب به نام Necromorph روبرو می شود و بیشتر اعضا توسط آن ها کشته شده و تبدیل به یک Necromorph می شوند. اصلی ترین عامل موفقیت Dead Space همین ترس و گیم پلی عالی و بی نقصش است.

 

Dead Space 3-RELOADED | 11 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Dead Space 3   PC دانلود بازی 
Dead Space 3 برای PC

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 54 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)
از همان ابتدای شکل گیری و رونق صنعت بزرگ گیم و بازی سازی این بحث به میان بوده که برای ساخت یک عنوان موفق تا چه حد می توان از یک فیلم موفق و صنعت فیلم سازی بهره برد ؟ بزرگان سینما اغلب بازی های رایانه ای را عناوینی بی محتوا صرفا برای وقت گذرانی تلقی کرده اند در صورتیکه برخی بازی سازان بزرگ با معرفی عناوینی که با بهره گیری از همتای سینمایی خود ساخته شده اند ثابت کردند که بازی های رایانه ای می توانند در کنار یک فیلم موفق با همان نام بدرخشند و خود را به جهان معرفی کنند.از این قبیل بازی ها که بر اساس فیلم های موفق سینمایی ساخته شدند می توان به سری ارباب حلقه ها یا مرد عنکبوتی یا بتمن یا همین سری موفق بیگانه ها اشاره کرد که با عرضه جدیدترین عنوان خود در سال ۲۰۱۳ قصد دارد این بخش از بازی های رایانه ای را وارد فاز دیگری کند.به طور کلی A: CM یک تجربه متفاوت برای دوستداران سری بیگانگان رقم خواهد زد به طوریکه آنها را یاد عناوین اصلی سری خواهد انداخت.داستان بازی مربوط به وقایع بعد از نسخه دوم سری بیگانه می باشد که گروهی برای جستجو به سفینه سولاکو اعزام شده اند تا به بررسی اتفاقات عجیب درون آن بپردازند.مخاطب در نقش یکی از اعضای گروه با نام گروهبان Cristopher Winter ظاهر خواهد شد که وظیفه دارد افراد گم شده در سفینه مخصوصا ریپلی را پیدا کند.در سفینه نام برده شده هیچگونه حیاتی وجود ندارد و به شکلی مخروبه به نظر می رسد که محل مناسبی برای تولید مثل و حیات موجودات بیگانه شده و به محل زندگی آنها تبدیل شده است.البته تمام بازی در همین سفینه دنبال نمی شود و بخشی نیز به سیارات کشیده می شود.خط اصلی داستان حول اتفاقاتی است که برای این گروه در راه نجات دادن افراد گمشده اتفاق می افتد…
 
 
Aliens Colonial Marines-FLT| 5.95 GB

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد  |

 

Aliens Colonial Marines Cover
 دانلود بازی Aliens Colonial Marines برای PC
 

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 57 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

crysis3 cover small دانلود بازی Crysis 3 برای 
PC

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 57 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Brutal Legend یک بازی سوم-شخص است که از فاکتورهای بازی های RTS نیز استفاده می کند. بازی کاملا Open-World است و بر طبق گفته کارگردان، بازی محیطی بالغ بر ۶۴ کیلومتر مربع را در بر دارد. ادی در بازی از ۳ نوع ابزار که سلاح های او در مبارزات محسوب می شوند، استفاده می کند. اولین آن ها یک نوع تبر است که در بازی The Separator نامیده می شود. دومین ابزار او یک گیتار Flying V است که Clementine نام دارد. این گیتار می تواند جادوهای مختلفی را اجرا کند. سومین و آخرین سلاح ادی هم Hot Rod نام دارد که ادی آن را The Deuce می نامد. با ارتقا دادن این ابزار حرکات و قابلیت های جدیدی به دست خواهید آورد که از آن ها می توانید در طول بازی استفاده کنید. این ابزار می توانند با یکدیگر ترکیب شوند، به طور مثال با ترکیب Clementine و Separator می توانید مواد آتش زا به سمت دشمنان پرتاب کنید. مبارزه با Bossهای بازی نیز بسیار خوب و جذاب است. بازیکن می تواند از Deuce استفاده کند تا Boss را فریب دهد و با اجرای Earthshaker به وسیله Clementine به او صدمه وارد کنید. در بازی ۲۳ مرحله اصلی و ۳۰ مرحله جانبی وجود دارد که بازیکن می تواند در طول بازی به انجام آن ها بپردازد. بازیکن در این مرحله ها موسیقی های Heavy Metal به دست می آورد که می تواند آن ها را در طول بازی گوش کند. مراحل دیگری هم در بازی وجود دارد که بر پایه المان های سبک RTS طراحی شده اند. در این مرحله ها بازیکن باید از صحنه بزرگی که روی آن قرار دارد در برابر نیروهای دشمن دفاع کند. در این زمان ادی می تواند برای خود ارتش درست کند تا با دشمن مقابله کند. کنترل بازی نیز در سطح بسیار خوبی قرار دارد. شما هرگز با کنترل بازی مشکل نخواهید داشت. کنترل شخصیت بازی چه در حالت پیاده و در چه در حالت هایی که سوار بر چیزی هستید، بسیار نرم و روان است. با توجه به اینکه بازی ترکیبی از چند سبک مختلف است، شما نحوه کنترل بازی را به راحتی یاد می گیرید.

 

Brutal Legend Cover small دانلود بازی Brutal 
Legend برای PC

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 56 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی Alien Spidy یک بازی بسیار زیبا محصول Enigma SP ساخت سال ۲۰۱۳ است.داستان بازی پیرامون موجودات فضایی و سفر آنها به سوی کره زمین است.در این بازی شما در نقش Alien Spidy می بایست به منظور جستجو و پیدا کردن دوست خود یعنی Virgi به زمین سفر کنید.هنگام عبور از جو زمین فضاپیما به شکلی ناگهانی دچار آسیب دیدگی شده و شروع به ذوب شدن و شکستن می کند و Alien Spidy از آسمان به این سیاره عجیب و غریب سقوط می کند.او در جنگلی فرود می آید که سراسر آن را غار های بسیار تاریک با موجوداتی ترسناک تشکیل داده اند.او در این دنیا به شدت احساس تنهایی می کند و با چالش های بسیاری از قبیل پیدا کردن دوستش ، مبارزه با دشمنان باور نکردنی ، پیدا کردن تکه های فضا پیما به منظور تعمیر آن و سفر به خانه رو به روست.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.

Alien Spidy-FLT | 1.1 GB

 

Spidy Cover دانلود بازی Alien 
Spidy برای PC

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 58 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

شما در بازی هدایت شخصیتی به نام بوکر را بر عهده خواهید گرفت که علاوه بر حفاظت از دختری به نام الیزابت باید با این ازادی خواه ها نیز بجنگد.الیزابت(که بعدا مشخص میشود که کل اتفاقات در کلمبیا ربطی به این دختر دارد)دارای نیرو های خاصی است که باعث میشود جانش در خطر بیفتد.علاوه بر این او یک نگهبان دارد یک پرنده اهنی نیرومند که به نظر می رسد به الیزابت علاقه خاصی نیز دارد. در بازی چنانچه الیزابت زخمی بشود و یا گیر بیفتد شما باید بلافاصله به کمک او بشتابید. تنوع دشمنان نیز در نوع خود بسیار مناسب است.از سربازان معمولی گرفته تا باس های غولپیکر و نیرومند که هرکدام از این باس ها نقطه ضعف هایی دارند که شما با پیدا کردن انها می توانید این باس ها را نابود کنید.تنوع سلاح ها هم در نمایش های بازی به خوبی جلوه می کند و شما میتوانید بنا به دلخواه خودتان یک اسلحه اتخاب کنید و به مبارزه با دشمنان بپردازید نزدیکی اسمان خراش ها ی کلمبیا میله هایی مانند ریل قطار وجود دارد که بوکر و یا دشمنان می توانند به کمک این میله ها یک مسیر بسیار طولانی را به راحتی طی کنند.همچنین در گوشه و کنار شهر بعضی از اشیا به رنگ زرد هستند که بوکر می تواند با قدرت خاص خودش این اشیا را حرکت دهد و بر علیه دشمنان از ان استفاده کند.

BioShock Infinite PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۲٫۳ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

bioshock infinite pc cover small دانلود بازی 
BioShock Infinite برای PC

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 68 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

بازی God Mode روایتی آمیخته از افسانه های یونان و ماجراهای بعد از آن می باشد. شما به عنوان بازمانده ی یکی از خدایان کهن می باشید که خانواده اش بوسیله ی Hades از طرف Mt.Olympus نابود شده اند و برای همیشه به ابدیت پیوسته اند. برای جلوگیری از یک زندگی نفرینی که پس از این شما با آن روبرو خواهید بود، شما باید با نیروهایی زیرزمینی از دنیایی دیگر بجنگید و بر آن ها غلبه نمایید. این بازی قابلیت چند نفره بازی شدن را از طریق LAN برای شما فراهم می آورد. بازی God Mode یک بازی سوم شخص Co-op می باشد که داستان مشخصی را دنبال نمی کند، تیراندازی های سریع و هیجان انگیز را برای شما بوجود می آورد و جلوه های بی نظیری را خلق می کند.

God Mode PC-RELOADED

 

God Mode cover دانلود بازی God 
Mode برای PC

 

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 69 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

برد خیر و شر اینبار میان دو برادر رو در بازی Sang-Froid: Tales of Werewolves میتونید تجربه کنید . یکی روحش را به شیطان فروخته و دیگری علیه شیطان میجنگد! وقتی برادر بخواهد خواهر خود را به راه شیطانی در بیاورد اینجاست که شما وارد عمل میشوید و به مبارزه خواهید پرداخت..برادر شما که به نیروهای شیطانی پیوسته در قالب انسانهای گرگ نما به شما حمله خواهند کرد تا خواهر شما را نیز به اسرات در بیاورند اما شما مانع میشوید و با کشتار آنها باید مانع کار انها شوید.. بازی همزمان از سبک استراتژیک و داستانی بهره میگیرد.

 

Sang Froid Tales of Werewolves-RELOADED

 

Sang Froid Tales of Werewolves 
دانلود بازی Sang Froid Tales of Werewolves برای PC

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 65 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

داستان بازی بعد از ماجراهای فیلم سینمایی سال ۲۰۰۹ و قبل از فیلم Star Trek : Into Darkness – که قرار است ماه می اکران شود – اتفاق می افتد . Kirk و Spock برای عملیات نجات به یک ایستگاه فضایی در حال تخریب می روند که متوجه می شوند ، Vulcan ها بعد از تخریب شدن سیاره خود به فکر ساخت New Vulcan هستند و برای انجام سریع تر این کار خود نیاز به تکنولوژی ای به نام Helios دارند که بعد ها ماجراهایی از پشت پرده Helios مشخص می شود. سازندگان در مصاحبه های خود تاکید کرده ان که طرفداران هیچ نگرانی ای من باب داستان بازی نداشته باشند ، چون داستان بازی یکی از نقاط قوت این عنوان است . این گفته سازندگان وقتی مصداق پیدا می کند که بدانید نویسنده این عنوان Marianne Krawczyk نویسنده داستان بازی هایی هم چون God of War و Shank است که سابقه گرفتن جایزه BAFTA را به خاطر داستان God of War II در کارنامه دارد و Alex Kurtzman و Roberto Orci (نویسندگان فیلم سینمایی Star Trek ) با او در این بازی همکاری می کنند .

Star Trek PC-FLT

 

star trek pc cover small دانلود بازی Star 
Trek برای PC

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 64 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 

Dusty Revenge یک عنوان دوبعدی اکشن می باشد که به تازگی منتشر شده است . در این بازی شما در نقش خرگوشی به نام Dusty بازی خواهید کرد ، خرگوشی خشمگین که در پی کشته شدن عشقش ، به دنبال گرفتن انتقام است . در این مسیر دوستان و دشمنان بسیاری را دیدار خواهید کرد . در بازی سه کاراکتر مختلف را مشاهده خواهیم کرد که هریک دارای ویژگی ها و سلاح های خاص خود هستند . این بازی شباهت های زیادی به بازی محبوب Shank دارد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک های دانلود را مشاهده نمایید .

 

Dusty Revenge-SKIDROW | 1.1 GB

 

Dusty Revenge دانلود بازی Dusty
 Revenge برای PC

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 62 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

سال های زیادی است که بازی های رایانه ای و فیلم های سینمایی آینده ی انسان را ترسیم می کنند ، آینده ای تاریک که در آن حضور ماشین ها و ربات ها بسیار پر رنگ شده است و همین ماشین ها دست به طغیان می زنند و علیه سازندگان خود یعنی انسان ها دست به کار می شوند. وجود تعداد زیادی بازی و فیلم که دارای همین داستان هستند سبب شده است که دیگر مخاطبان مشتاق تجربه چنین عناوینی نباشند و تنها یک ایده ی جدید است که می تواند آن ها را به سمت خود جذب کند. Remember Me همان عنوانی است که این ایده را داراست. این بازی آینده ی تارکی دیگر را به تصویر می کشد که در آن دولت و حکومت نظارت ویژه ای بر شهرواندان دارد و حتی خاطرات آن ها را نیز به راحتی به دست آورد. بنای این بازی نیز بر فراموشی و از دست دادن خاطرات است. خاطراتی که ازان کسی هستند که خود روزی شکارچی خاطرات دیگران بود.

Remember Me PC-FLT | 7.4GB

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۴٫۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Remember Me v1.0.1-FLTDOX Added

 

Remember Me Pc cover small دانلود بازی 
Remember Me برای PC

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 61 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

Trine 2: Complete Story به طور کامل افزونه ی Goblin Menace و تمامی سطوح غیرقابل باز شدن Dwarven Caverns را در یک ماجرای بسیار جذاب با هم در می آمیزد که قهرمانان ما را به سفری درون تونل های تاریک مملوء از مذاب که اسطوره های کهن در آنجا می باشند می برد. این نسخه از بازی شامل ۲۰ مرحله ی کاملا جدید همراه با معماها، خطرات، دشمنان و موانع می باشد. در این نسخه ۳ قهرمان (هیرو) جدید با نام های آمادوس جادوگر، پونتیوس شوالیه و زویا دزد قرار داده شده اند. بیش از ۲۷ موسیقی متن بی نظیر به بازی اضافه شده، دستاوردهای جذاب و مهیجی برای باز کردن قرار داده شده و امکان بازی کردن تا بیش از ۳ نفر به صورت لوکال و آنلاین وجود دارد.

Trine 2: Complete Story PC-SKIDROW

 

Trine 2 Complete Story cover 
دانلود بازی Trine 2: Complete Story برای PC

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 64 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

 

Thunder Wolves عنوان یک بازی اکشن هوایی می باشد که در این بازی شما نقش خلبانان هلیکوپترهای جنگی را برعهده دارید . داستان بازی در مورد مبارزه علیه تروریسم می باشد و هرکاری را که می توانید برای خنثی کردن نقشه های شیطانی دشمنان خود انجام دهید . در این راه می توانید از ۹ هلیکوپتر متنوع استفاده کنید که داشتن ۱۳ ماموریت در نقاط مختلف دنیا ، از سایر قابلیت های این بازی اکشن هوایی می باشد . اگر به دنبال تجربه ی یک بازی اکشن هوایی هستید ، این بازی بسیار مناسب است . در ادامه می توانید تصاویری از محیط این بازی را به همراه لینک دانلود مشاهده نمایید .

 

Thunder Wolves-RELOADED | 760 MB

 

Thunder Wolves دانلود بازی 
Thunder Wolves برای PC

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 67 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

Resident Evil: Revelations – شاید هنوز خیلی ها از نسخه های اخیر Resident Evil ناراحت باشند و بخواهند که باز هم بازی ای همانند نسخه های ۱ تا ۳ این سری را تجربه کنند. Capcom به تازگی همه را غافلگیر کرد. این کمپانی اعلام کرد که بازی Resident Evil: Revelations که برای ۳DS عرضه شده بود را برای Xbox 360 ،PS3 ،PC و Wii U به صورت HD عرضه می کند. Revelations می تواند از یک نظر برای دوستداران سری RE جالب باشد و آن هم المان های کلاسیک این عنوان است. اگر با این بازی آشنایی ندارید، باید بگوییم که ماجراهای آن بین نسخه های ۴ و ۵ رخ می دهند.بعد از اینکه کریس ردفیلد (Chris Redfield) به همراه همکار جدیدش جسیکا شراوات (Jessica Sherawat) در یکی از مأموریت هایشان گم می شوند، جیل ولنتاین (Jill Valentine) و همکار جدیدش پارکر لوسینی (Parker Luciani) برای یافتن آن ها اقدام می کنند. آن ها به آخرین مکانی که کریس و جسیکا در آن حضور داشتند، می روند و وارد کشتی ای به نام SS Queen Zenobia می شوند که تبدیل به مکانی شیطانی شده است. از شانس خوب شخصیت های بازی و روال معمول سری RE، این کشتی به نوعی ویروس T آلوده شده که T-Abyss نام دارد و تمام کارکنان آن را به هیولاهای کشنده ای تبدیل کرده است. Revelations از قسمت های مختلفی تقسیم شده و روندی سریالی دارد. هر کدام از این قسمت ها نزدیک به یک ساعت طول می کشد و مراحل نیز کاملاً بر این اساس طراحی شده اند.

Resident Evil: Revelations PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵٫۷ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

Resident Evil Revelations pc cover small 
دانلود بازی Resident Evil: Revelations برای PC

 

 

 

محمد قاسمی نژاد بازدید : 60 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

شخصی که درون تاریکی به صورت مخفی حرکت میکند و با جرم و فساد مبارزه میکند به نظر شما چه خصوصیات اخلاقی میتواند داشته باشد؟ فردی عادی و بسیار دلسوز یا پلیسی وظیفه شناس.، اما جالب اینجاست که قهرمان و شخصیت اصلی بازی DARK دقیقا بلعکس تمامی ویژگی هایی است که در بالا ذکر کرده ایم.یک خون اشام بسیار خطرناک که برای ادامه زندگی اش باید از خون انسان ها تغذیه کند!. اما چه دلیلی دارد که یک خون آشام قدم هایش را برای حفظ کردن آرامش مردم و شهر بردارد ، این دقیقا سوژه ای خواهد بود که استدیو Realmforge از آن برای خلق و ساخت بازی DARK استفاده کرده است. میتوان گفت DARK همانند نامش ارتباطی مستقیم با تاریکی دارد ، اما تنها تاریکی است که بازی DARK را میسازد؟در پاسخ به این سوال باید بگوییم خیر! یکی از منحصر به فرد ترین بازی هایی است که تا مدتی دیگر عرضه خواهد شد و به جرات میتوان گفت یکی از برترین بازی هایی نیز خواهد بود که با مخلوط کردن سبک و سیاق چندین بازی با یکدیگر و گنجاندن تمومی ویژگی های انها  در خود ، معجون بسیار دلچسبی را برای گیمران در آینده آماده کند.

DARK PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲٫۱ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

DARK pc cover small دانلود بازی Dark برای PC

 

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام بازی را بیشتر دوست دارید ؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 36
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 167
  • بازدید ماه : 336
  • بازدید سال : 1,039
  • بازدید کلی : 13,363